Pozostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą
Proszę o telefon w godzinach:
Wyślij
Aktualności
16 lis

Dobra kancelaria odszkodowawcza - jak ją rozpoznać?

Dobra kancelaria odszkodowawcza - jak ją rozpoznać?

Rynek usług odszkodowawczych powstał w trosce o poszkodowanych

Brak regulacji prawnych dla rynku odszkodowań spowodowało, że powstało wiele małych firm, które nie zawsze działają zgodnie z zasadami etyki oraz nie oferują profesjonalnych i skutecznych usług. Niestety także duże firmy z branży, by zmniejszać koszty obsługi, ograniczają się do szybkich działań, bez angażowania własnych środków. Najlepszy efekt można uzyskać stosując zasadę 3 etapów:

  1. zebranie dokumentów i wystąpienie z roszczeniem
  2. reklamacja do Ubezpieczyciela
  3. kontynuacja roszczenia w sądzie

Firma odszkodowawcza ma bardzo wąską specjalizację w działaniu. Z założenia ma pomagać i oszczędzać poszkodowanym trudu uzyskania odszkodowania przy jednoczesnej nie przychylności Ubezpieczycieli. Przy tym jeśli jeszcze wspomnimy o skomplikowanych i nie precyzyjnych przepisach to tworzy się obraz nie przyjaznego klimatu dla poszkodowanego. Słowem szansa na wyegzekwowanie należnej kwoty przez nie doświadczonego poszkodowanego jest wręcz nie możliwa bez pomocy kancelarii odszkodowawczej ! Jak zatem wybrać dobrego pełnomocnika do uzyskania odszkodowania ? Jakie powinien posiadać cechy ? Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze ? Dlaczego lepiej, aby poszkodowany nie podejmował się własnych działań lecz zdecydował się zlecił obsługę prawną profesjonalnej kancelarii ?

Dobra kancelaria - jak ją rozpoznać?

Dowody skuteczności - wielu poszkodowanych rezygnuje z usług firm prawnych - odszkodowawczych w obawie przed oszustwem lub brakiem doświadczenia w tematyce odszkodowawczej. Kancelarie przede wszystkim powinny działać zawsze w interesie klienta i muszą mieć na to dowody. Jeśli może się pochwalić, że prowadziła w sposób efektywny sprawy klientów – jest to pierwszy dowód, że kancelarii warto dać kredyt zaufania. Dobrym dowodem skuteczności są zakończone sukcesem przykładowe sprawy klientów, który to model budowy zaufania preferuje Mediator. Nasza zasada: nie ilość spraw lecz skuteczność i efektywość jest miarą jakości usług.

Prowizja – nikt nie powiedział, że im taniej tym lepsza obsługa. Jeśli mamy szansę uzyskać duże kwoty i o nie w trudzie powalczyć przed sądem lub w sądzie, do sprawy trzeba zaangażować większy niż zwykle sztab specjalistów. Będą tu pomocni nie tylko prawnicy lecz także specjaliści z zakresu medycyny i doświadczeni likwidatorzy pracujący na codzień dla Ubezpieczycieli. Dobrze opłacany zespół będzie bardziej efektywny - niska płaca to mniejsza uzyskana kwota odszkodowania. Czy tego na pewno chce klient ? W istocie ważne jest przy wyborze pelnomocnika, który będzie najbardziej efektywny, czyli który angażując się, więcej dla klienta wyegzekwuje. Lepiej zgodzić się na prowizję adekwatną do działań niż zaoszczędzić i w efekcie uzyskać mniej odszkodowania. Warto przy tym mieć pewność, że mamy do czynienia z profesjonalistami. Dobry pełnomocnik pobiera opłaty dopiero po zakończonej sprawie. Prowizja powinna być zawsze ustalona przed podpisaniem umowy. Kancelaria Mediator wyznaje zasadę: im wyższa dochodzona kwota - tym niższa prowizja. Oferuje klientom usługi w 3 rodzajach umów:

  1. standartowa umowa - z najniższymi kosztami

  2. bezpieczna umowa - z odszkodowaniem na konto klienta

  3. sądowa indywidualna umowa - Kancelaria Mediator ponosi wszelkie koszty postępowania sądowego

Rozliczenie z klientem – powinno zawsze następować terminowo. Dobry pełnomocnik wie o tym, że opóźnienia w rozliczeniach będą działać wyłącznie na niekorzyść i zły wizerunek firmy. Terminowe rozliczenia to absolutna podstawa budowy zaufania. Mediator obłużył ponad 6000 spraw. Klient - mimo naszej wiarygodności i dobrej opinii - może wybrać typ umowy, gdzie odszkodowanie trafi na jego konto bankowe. Do każdego Klienta Mediator podchodzi indywidualnie, każdy klient może liczyć na korzystne rozwiązanie i poprowadzenie sprawy  !

O co powinien dbać dobry pełnomocnik ?

Kontakt z Klientem – godna polecenia kancelaria informuje Klienta o każdym etapie sprawy. Wszelkie ruchy powinny być z Klientem konsultowane i wprowadzane za jego zgodą. Jeśli prawnicy uznają, że korzystniejsze dla Klienta będzie podpisanie ugody, a nie skierowanie sprawy do sądu – powinni przekonać do tego Klienta. Pod żadnym pozorem pełnomocnik nie powinien podpisywać ugód w imieniu Klientów. Mediator takie ugody jedynie parafuje - podpis składa Klient.

Pozyskiwanie klientów – kancelaria, jak i każda inna firma pozyskuje Klientów. Ponieważ charakterystyka prowadzonych spraw jest dość „delikatna”, przedstawiciel kancelarii powinien wykazywać się szczególną ostrożnością i wyczuciem. Rozmowa z potencjalnymi Klientami nie powinna odbywać w szpitalu. Gdy poszkodowany zajmuje się powrotem do zdrowia, a stan nie pozwala ocenić warunków umowy - Klient powinien od zawarcia takiej umowy odstąpić. Priorytet dbałości o zdrowie jest absolutnie przed dochodzeniem odszkodowania. Mediator nigdy nie odwraca tej kolejności i nie wykorzystuje sytuacji. Szczególną delikatnością należy wykazywać się podczas rozmów z rodziną zmarłego w wypadku. Rozumiemy problemy rodziny - jesteśmy w stanie przedstawić obiektywne powody dochodzenia odszkodowania dla bliskich za śmierć w wyniku wypadku. Jesteśmy etyczni i rozumiemy problemy poszkodowanych oraz bliskich poszkodowanych.

Jasna strona formalna – Klient czytając umowę powinien mieć pełną jasność działań oraz kosztów jakie poniesie za usługi kancelarii. Umowa powinna być jasna, a jeżeli nie jest zrozumiała - nie należy takiej podpisywać. Umowa zlecająca dochodzenie odszkodowania Kancelarii Mediator została stworzona na tyle przejżycie i prosto, że nie wymaga od Klienta dodatkowych konsultacji prawnych - jest napisana zrozumiałem językiem. Przejżysta umowa dowodzi jasnych intencji wobec Klienta. Napisz o swoim problemie odszkodowawczym i wystąp o wzór umowy na obsługę.

Wszystkimi powyższymi zasadami kieruje się Kancelaria Mediator od kilkunastu lat. Funkcjonuje na rynku odszkodowań, przeprowadzając ponad 6000 spraw polubownych i sądowych. Tak duże doświadczenie daje nam prawo noszenia miana Lidera Rynku Odszkodować. Sprawdź nas, zadaj pytanie i wystąp po bezpłatną opinię prawną.

 

.

 

RODO. Polityka bezpieczeństwa danych
w Kancelarii Mediator

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję