CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - ostatnie dni na złożenie wniosku
Termin na złożenie wniosku do CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - do końca listopada
Ministerstwo Cyfryzacji przedłuzyło czas na złożenie wniosków przez JST do końca listopada. Dla podmiotów, które nie złożyły wniosków mamy ofertę.
MEDIATOR oferuje usługę w 2 etapach:
etap I - usługa doradcza - przygotowanie wniosku z uzasadnieniem planowanych zakupów
etap II - usługa wspomagająca realizcję projektu (przygotowanie dokumentacji, pomoc na etapie realizacji) wraz z usługą wsparcia, realizowaną przez ekspertów z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Do sprawnej realizacji usługi i przygotowania wniosku konieczena jest współparca i wstępny plan zakupowy opracowany przez administratora i władze JST. Na tym etapie oferujemy wstępne konsultacje oraz wzór umowy na realizację zlecenia.
Zapraszamy do rozmów.