Szukaj w serwisie

Audyt Cyberbezpieczeństwa - Cyfrowa Gmina

Audyt Cyberbezpieczeństwa - Cyfrowa Gmina

Cyfrowa Gmina to projekt finansowania zakupu sprzętu IT, oprogramowania i szkoleń dla urzędów gmin i jednostek podległych. Aby uzyskać grant musi być przeprowadzony audyt cyberbezpieczeństwa. Jego zakres jest jasno określony. Do jego przeprowadzenie uprawniony jest certyfikowany audytor.

 

Oferujemy przeprowadzenie wymaganego audytu cyberbezpieczeństwam czyli zadania związanego z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa, którego zakres precyzuje załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina. Przeprowadzony może być on przez osobę posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. Wymogi te w całości wypełnia nasz audyt.

 

Audyt taki powinien być zostać przeprowadzony w terminie do 6 miesięcy od podpisania umowy o powierzenie grantu.

 

Zainteresowane gminy zapraszamy do kontaktu, po którym przedstawimy ofertę cenową.

Proszę o więcej informacji na temat usługi mailem lub telefonicznie:

Prośba o kontakt została wysłana
Kiedy możemy zadzwonić?