Pozostaw nam swoje dane. Skontaktujemy się z Tobą
Proszę o telefon w godzinach:
Wyślij
Aktualności
12 maj

Sukces Mediatora! 50 tysięcy odszkodowania dla klientki Lidla!

Sukces Mediatora! 50 tysięcy odszkodowania dla klientki Lidla!

Lidl zapłaci swojej klientce 50 tysięcy złotych odszkodowania za wypadek, który zdarzył się tuż po wejściu do sklepu, w styczniu 2013 roku. Sklep odmówił poszkodowanej wypłaty świadczeń na drodze polubownej i sprawa trafiła do sądu. Sąd Okręgowy w Lublinie uznał argumentację sklepu za bezzasadną i nakazał wypłatę wysokiej sumy dla poszkodowanej.

Błoto pośniegowe przy wejściu do Lidla

O sprawie pierwszy napisał portal rp.pl. Do wypadku doszło tuż po wejściu do sklepu. Pani Teresa B. poślizgnęła się na nieuprzątniętym błocie pośniegowym naniesionym przez innych klientów. Poszkodowana w wyniku upadku złamała nogę. Sklep odmówił wypłaty odszkodowania argumentując, że przy ówczesnych warunkach atmosferycznych, utrzymanie nawierzchni w dobrym stanie nie było możliwe. Pełnomocnicy sklepu twierdzą, że dołożono wszelkich starań i należytej staranności w utrzymaniu porządku oraz zabezpieczyli wejście matami antypoślizgowymi. Ponieważ nie udało się uzyskać odszkodowania na drodze polubownej, sprawa została skierowana do sądu.

Wyrok sądu. 50 tysięcy złotych dla poszkodowanej!

Sąd Okręgowy w Lublinie uznał ta argumentację za bezzasadną. Na podłodze zalegało błoto pośniegowe, co dokumentowały zdjęcia dołączone do akt sprawy. Sąd uznał, że skoro błoto znajdowało się posadzce, to doszło do zaniedbania ze strony pracowników sklepu. Biegły sądowy ocenił złamanie na 10% uszczerbku na zdrowiu. Finalnie, Lidl ma zapłacić poszkodowanej 50 tysięcy złotych!

RODO. Polityka bezpieczeństwa danych
w Kancelarii Mediator

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Akceptuję